3 czerwca 2013

Liebster Blog Award


Parę dni temu na blogu zobaczyłam komentarz, który sprawił mi przeogromną radość. Mianowicie była to nominacja do Liebster Blog Award, która była zupełnie nieoczekiwana, co podwoiło radość. Jest mi bardzo miło, że zostałam w ten sposób doceniona i serdecznie dziękuję za to Kovalowi (klik) :) 
Dla tych, którzy nie wiedzą o co chodzi:


,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Odpowiedzi na pytania:

1. Czego byś nigdy nie zjadł/a?
Ciężko powiedzieć. Myślę, że czegoś w rodzaju karalucha w panierce czy innych robaków.

2. Jaki jest Twój ulubiony przepis na jajecznicę?
Moja ulubiona jajecznica, to ta przygotowana przez Mamę. Niby proste: poddusza cebulkę na maśle. Najpierw ścina jajka, pod sam koniec roztrzepuje żółtka, które nie zdążają się ściąć, ponieważ już znajdują się na talerzu, a na koniec posypuje szczypiorkiem. Mi jednak NIGDY nie udało się zrobić tak dobrej jajecznicy jak robi Mama :(

3. Obiad na ostro czy na słodko?
W 99,9% przypadków wybiorę obiad na ostro.

4. Mięso czy warzywa?
Nie potrafię powiedzieć, chyba i to i to, na jednym talerzu :D

5. Przepisy sprawdzone czy eksperymentalne?
Mam parę dobrych i sprawdzonych przepisów, z których regularnie korzystam, jednak równie często eksperymentuję, próbuję zrobić coś, z tego co mam pod ręką.

6. Jaki napój do obiadu?
Nie wiem skąd, i nie wiem kiedy, ale utkwiło mi w głowie, że powinno się pić dopiero 30 minut po posiłku. Nie jakoś szczególnie mocno, ale raczej się tego trzymam, więc rzadko kiedy piję cokolwiek w trakcie jedzenia. Jeżeli już, to wodę ;)

7. Na deser słodycze czy owoce?
Niestety ta mniej zdrowa opcja wygrywa prawie zawsze :P

8. Ulubiony kulinarny zakątek świata?
Nie jestem w stanie podać jednej odpowiedzi, ale zdecydowanie wygrywają kuchnie azjatyckie i kuchnia włoska.

9. Ryż, kuskus czy ziemniaki?
Zależy z czym podane, ale lubię wszystkie powyższe. Z zapychaczy zawsze wybiorę jednak makaron.

10. Najdziwniejsze danie jakie jadłaś/eś?
To chyba była kiełbasa z renifera. Była okropnie sucha i słona. Gdybym nie widziała co jem, a kazaliby mi zgadywać, to powiedziałabym, że było to mięso z myszy.

11. Ulubiona przekąska?
Nie mam ulubionej przekąski. Czasem pada na oliwki prosto ze słoiczka, czasem na krakersy, a innym razem wybiorę orzeszki w panierce paprykowej.

Moje nominacje:

Moje pytania to:

1. Najważniejszy posiłek w ciągu dnia?
2. Ulubiona kuchnia świata?
3. Sposób na udany poranek?
4. Czy jest coś, czemu nie potrafisz się oprzeć? Jeśli tak, to co?
5. Czego nigdy nie zjesz?
6. Którą z gwiazd świata kuchni chciałbyś/abyś ugościć?
7. Co byś tej osobie przygotował/a?
8. Ulubiony składnik w kuchni to?
9. Popisowe danie?
10. Jakie masz plany na wakacje/urlop?
11. Gdybyś mogła/mógł zdecydować co będzie Twoim ostatnim w życiu posiłkiem, co by to było?

Serdecznie zapraszam do zabawy i jeszcze raz dziękuję za nominację :)

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację :) To bardzo miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niezmiernie mi milo zawitac w takim doborowym gronie :) ... wkrotce zamieszcze posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
    2. fajne sa takie chwile dla kazdego bloggera ... .dziekuje :) http://ziolkowkuchni.blogspot.com/2013/06/liebster-blog.html

      Usuń